Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
RSS čtečka pro iOS
Bogdanchikov, Iaroslav ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém iOS pro snadné sledování, prohlížení a uložení/archivaci zpráv ze zpravodajských serveru a blogů, čerpaných ze zdrojů ve formátu RSS. Aplikace je implementována v programovacím jazyce Swift. Pro perzistenci dat byl použit aplikační rámec Core Data firmy Apple. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. V teoretické částí je popsán formát RSS a zásady programování aplikací pro operační systém iOS. Praktická část obsahuje popis návrhu, implementace a testování aplikace. Výsledná aplikace umožňuje uživateli jednoduše pracovat s RSS kanály a příspěvky a díky dodržování Apple Human Interface Guidelines vypadá přirozeným prvkém systému iOS.
Aplikace Kuchařka pro iOS
Vaďura, Martin ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu a implementace mobilní aplikace pro zařízení iOS, která umožňuje jednoduché sdílení receptů. Návrh byl vypracován v diagramech nebo nástroji Figma. Implementace je v jazyce swift s využitím frameworků CoreData, CloudKit, VisonKit, SwiftUI. V návrhu i implementaci byl kladen důraz na použitelnost, rozšířitelnost a synchronizaci s cloudovým úložištěm v synchronizaci s perzistentním uložením. Práce rozebírá nástroje pro vývoj iOS aplikací, rozbor jednotlivých technologií, návrh a implementaci aplikace a na závěr její testování.
Aplikace pro festivalové návštěvníky na iOS
Menšík, Jan ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat iOS aplikaci sdružující informace o festivalech na jedno místo. Uživatelům má poskytnout přehled o konaných událostech a pomoct jim při organizaci času. Práce popisuje proces tvorby aplikace od návrhu uživatelského rozhraní a systémové architektury až po implementaci včetně závěrečného testování. Výsledkem je klient-server aplikace umožňující organizátorům zaregistrovat do systému libovolný typ festivalu prostřednictvím webového rozhraní, který se následně zobrazí uživatelům v mobilní aplikaci. Serverová část je implementovaná ve frameworku Django, klientská aplikace ve frameworku SwiftUI.
Rozšířená realita: Historické verze budovy
Medvec, Juraj ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Táto práca je zameraná na prácu s rozšírenou realitou v mobilných aplikáciach. Cieľom práce bolo vytvorenie mobilnej aplikácie, ktorá poskytuje jej užívateľom pohľad do minulosti vybraných historických budov. Na začiatku práce sú čitateľovi predstavené jednotlivé metódy a technológie pre prácu s rozšírenou realitou. Na základe získaných informácii je navrhnutá a implementovaná mobilná aplikácia. Táto aplikácia umožňuje jej užívateľom zobrazovať historickú podobu budov.
Vývoj mobilní aplikace pro platformu iOS
Andrýsek, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem nativní mobilní aplikace pro platformu iOS. Aplikace je vyvíjena v prostředí XCode a napsána v programovacím jazyce Swift. Následně bude aplikace distribuována v obchodě App Store.
Distribuovaný systém pro internetové marketingové průzkumy
Klembara, Radovan ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cieľom práce je navrhnúť a implementovať distribuovaný systém, ktorý bude zastrešovať prácu s internetovými dotazníkmi. Práca má za úlohu vytvoriť systém zložený z mobilnej aplikácie pre zariadenia s operačným systémom iOS a serverovej aplikácie. Úlohou mobilnej aplikácie je sprostredkúvať prácu s dotazníkmi. Serverová aplikácia sa postará o ukladanie a správu dát v databáze. Práca sa zameriava aj na vytvorenie motivačného systému, pre zlepšenie pravdepodobnosti vyplnenia dotazníkov.       V práci som vytvoril mobilnú aplikáciu pre zariadenia s iOS operačným systémom, ktorého verzia nie je staršia ako iOS 14. Ďalej som vytvoril serverovú aplikáciu, spravujúcu PostgreSQL databázu. V práci riešim aj motiváciu používateľov k vyplňovaniu dotazníkov, a to pomocou systému odmien. Používateľ dostáva za každý vyplnený dotazník určitú čiastku vnútoroaplikačnej meny. Menu si potom používatelia môžu vymeniť za zľavové kupóny.      Riešenie práce poskytuje používateľom mobilnú aplikáciu, v ktorej môžu efektívne vypĺňať dotazníky, získavať odmeny a vymieňať si ich za zľavové kupóny. Používateľom je umožnené vytvárať dotazníky a získavať z nich výsledky. Pre motivovanie ostatných používateľov je možné pridávať zľavové kupóny.
Návrh mobilní aplikace pro podporu webového portálu
Kovařík, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro běžkaře. Postupně mapuje proces vývoje; od analýzy, přes návrh, až po předpoklady budoucího vývoje. Aplikace je vyvíjena pro platformu iOS. Součástí práce je také návrh možností monetizace.
Tréninkový manažer pro iOS
Kondek, Ondrej ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou aplikácie pre operačný systém iOS. Jedná sa o aplikáciu zameranú na zaznamenávanie fyzických aktivít používateľa, pričom dôraz je kladený na jednoduché zadávanie dát s využitím rozšírení ako hlasová asistentka Siri, widget či kontextové menu. Aplikácia umožňuje zaznamenávať čas vykonávania športových aktivít, ponúka ich prehľad, ale umožňuje aj zdieľanie týchto dát medzi používateľmi. Práca popisuje existujúce nástroje pre vývoj iOS aplikácií, rozbor konkurenčných riešení, návrh a implementáciu samotnej aplikácie a na záver jej testovanie.
Vytváření mobilních aplikací metodou reaktivního programování
Kříž, Matyáš ; Peringer, Petr (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Programování mobilních aplikací v systému iOS zavádí nebo doporučuje používání asynchronních volání procedur a paralelismus. Bývá obtížné v takovýchto aplikacích udržet přehled o toku událostí v programu. Zavádí se různé metodiky návrhu aplikací založených na asynchronnosti a paralelismu. Jednou z nich je tzv. reaktivní programovaní. Ve své práci se inspiruji metodikou nazývanou ReactiveX a odvozuji z ní metodiku podobnou, o níž se domnívám, že vystihuje metodiku ReactiveX v podstatných ohledech, je však jednodušší.
Aplikace pro sledování alkoholu v krvi
Nácar, Arthur ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro zařízení iOS a aplikaci pro chytré hodinky se systémem WatchOS, která uživateli umožní sledování koncentrace alkoholu v krvi v průběhu času.  Implementace proběhla v jazyce Swift s využitím frameworku Apple HealthKit, pro získávání osobních dat uživatele. Predikce koncentrace etanolu v krvi jsou získávány za použití simulačního modelu, který zohledňuje resorupční fázi etanolu a jako základ fáze eliminační používá rozšířenou Widmarkovu metodu. Výsledkem této práce je aplikace, která uživateli poskytne informaci o době potřebné k vystřízlivění s detailním přehledem průběhu koncentrace alkoholu v krvi za použití vícero dostupných metrik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.